Helpdesk

Samen werken naar een oplossing van technische uitdagingen

Helpdesk

De ontwikkelingen in de autobranche gaan razendsnel, het comfort- en uitrustingsniveau en steeds strengere milieueisen van de huidige auto’s zijn niet meer te vergelijken met de auto’s van een aantal jaar geleden. Dit alles heeft ervoor gezorgd dat de auto steeds complexer is geworden, hierdoor kan zelfs de meest doorgewinterde techneut een keer met een storing komen te zitten waar hij geen raad mee weet.

Het risico is een groot aantal zoekuren om het probleem op te lossen, en om de klant tevreden te houden wordt dit niet gefactureerd. Dit soort reparaties zijn niet alleen slecht voor het rendement en de klanttevredenheid, maar verhoogt ook de werkdruk en loopt de planning gevaar doordat onzeker is wanneer de klus is geklaard.

De helpdeskmedewerkers van AutoNiveau hebben specifieke kennis en ervaring en bieden de juiste hulp bij deze complexe storingen en problemen zodat deze sneller gediagnosticeerd en opgelost kunnen worden. De helpdesk is alleen in combinatie mogelijk met een technisch opleidingsplan voor deze deelnemers. Zij kunnen de helpdesk bereiken via het online ticketsysteem of telefonisch op 088 – 00 44 111.

Onze helpdesk bestaat uit:
• Telefonische ondersteuning bij technische vraagstukken
• Aanvragen van technische documentatie uit onze database bij technische vraagstukken
• Hulp bij het zoeken van technische informatie
• Eenvoudig bereikbaar via een ticketsysteem, per telefoon of mail

Voordelen:
• Mogelijkheid tot praktische ondersteuning waardoor de planning geen gevaar loopt
• Hogere klanttevredenheid
• Minder verloren zoekuren en daardoor een hoger rendement