- Waar vind ik mijn e-learning of online zelfstudie?
-
Als er een e-learning of online zelfstudie in je training zit, dan is deze na het boeken meteen beschikbaar in jouw online leeromgeving. Je kunt inloggen met je relatienummer/APK-pasnummer en je wachtwoord. Klik dan bij Mijn inschrijvingen op de betreffende training om de details te bekijken. Dan kun je de e-learnings starten. Staat het er niet bij onder Mijn inschrijvingen, kijk dan bij Bestelhistorie.
- Waarom doet de e-learning het niet op tablet en smart phone?
-
- De training is bedoeld om op een pc of laptop te doorlopen, tablets of telefoons kunnen in sommige gevallen minder goed werken.
- Zorg ervoor dat u een stabiele internetverbinding heeft.
- Gebruik een recente browserversie van Google Chrome, Mozilla Firefox of Microsoft Edge.
- Log in via de website van AutoNiveau met uw gebruikersnaam en wachtwoord.
- Waarom werkt mijn e-learning niet?
-
- De training is bedoeld om op een pc of laptop te doorlopen, tablets of telefoons kunnen in sommige gevallen minder goed werken.
- Zorg ervoor dat u een stabiele internetverbinding heeft.
- Gebruik een recente browserversie van bijv. Google Chrome, Microsoft Edge of Mozilla Firefox.
- Log in via de website van AutoNiveau met uw gebruikersnaam en wachtwoord.
- Waarom staat er een nul-score terwijl ik het onderdeel wel heb afgerond?
-
Klik op de knop Scores ophalen. Klopt het dan nog niet? Dan heeft jouw computer de score niet kunnen doorsturen naar onze computer. De score is dan niet bewaard gebleven en dat is jammer genoeg niet te herstellen. Je kunt het onderdeel opnieuw maken, grote kans dat jouw computer de verbinding nu wel kan maken.