Je hoeft als medewerker geen ‘harde’ sales vaardigheden aan te leren, maar de focus wordt juist gelegd op het bouwen aan een klantrelatie. Op deze manier krijgt de klant meer vertrouwen in jouw adviezen en kun jij ook vanzelf meer producten en service gaan verlenen. Dit zorgt voor een hogere omzet en jij kunt je met jouw organisatie onderscheiden van de concurrentie. We leren jou in een aantal modules, die vaardigheden aan, die je helpen beter te worden in:
- de communicatie met jouw klanten
- klantrelaties aangaan en behouden
- verkoopsignalen opvangen
- orders eenvoudig en veilig afsluiten
- klantgerichte service verlenen
- het bieden van ‘extra’ producten en service
Deze opleiding bestaat uit een totaalprogramma van 4 jaar. Er staan 4 trainingsdagen per jaar gepland. De trainingen worden verzorgd door verschillende trainers met ieder hun eigen specialisme waardoor we praktijkgerichte trainingen aanbieden, die direct resultaat opleveren in jouw dagelijkse praktijk. De trainingen sluiten aan op jouw persoonlijke leerdoelen en er is voldoende ruimte voor individuele aandacht. Bovendien wordt er veel geoefend met praktijksituaties uit jouw dagelijkse werk. De theorie is ondersteunend en in de training leer je vooral de praktische toepassing van de theorie die jij de volgende dag direct in de praktijk kan toepassen.